Friday, September 8

گرلولوجي در محضر دوستان ...

يكي از دوستان ميگفت :

"
دخترا عاشق اينن كه بهشون دروغ بگي
هرچي يهتر بتوني دوروغ بگي يهتري
اگه راستگو باشي ، هميشه بدي
.
.
.
يه پسري بود كه هر شب يكي رو مي برد خونش . . .
بهش گفتم چجوري مخ اينا رو ميزني .. ؟‌
مي گفت اون چيزي رو كه دوست دارن بشنون بهشون ميگم
حتي اگه كاملا دروغ باشه ...
.
.
با زبون چرب و نرم و دروغ با اينكه همه مي دونستن ... كلي طرفدار داشت .

"

اي بابا ،‌اشتباهات من دونه دونه داره در ميادا ...
من همش خيال مي كردم رك و پوست كنده و رو بايد بازي كنم
نگو روش عملي قضيه يه چيز ديگس ..




2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

man nemigam raveshe elmi yek chize digast , ama midonam bayad ravesha ro banA be natije i ke mikhai az on rabete begiri be sazi.
age khasty badan bishtar baham gap mizanim ;) daisy.

11:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

من نمی دونم چرا دور خودت می چرخی ؟
خودت که میدونی با دختری که منتظر کلمات کلیدی هست، راضی نمی شی.ء
دیدی که راضی نشدی، من هم راضی نشدم.ء
چرا اشتباه خودمون رو با سطح پایین بودن طرف مقابل می شوریم؟

یه خاطره میگم :ء
تو تاکسی نشسته بودم یه دختر و پسری سوار شدن. دختره به پسره گفت:ء
اه این فوتوشاپ عجب چیز چرندیه ها! حالا که تو شرکت نامه ها رو با وورد تایپ میکنم خیلی راحت شدم.ء

بابا علی جون، به خدا طرف می خواد نامه تایپ کنه ... ء

11:14 PM  

Post a Comment

<< Home