Saturday, July 1

baaz ham ta'ajjob :))

خيلي جالب بود
چند روزي بود كه حالم خيلي خراب بوود

اونقدر از بي اعتدالي احمقانه ايران و اثر اين عدم اعتدال
روي يه انسان -خود امروزي پندار - مثل من ناراحت و آسيب ديده
بودم كه پاچه همه رو مي گرفتم و از اونطرف هم حسابي تو خودم فرو رفته بودم

دورو ورم كه خلوت شد فيلم كايوت آگلي
coyote ugly
رو گذاشتم و ديدمش
فيلم باحالي بود
بعد از ديدنش كلي حالم بهتر شد و شروع كردم به فكر كردن كه
چجوري ميشه كه يه فيلم معمولي از نوع هاليوودي اينقدر احساس خوبي
تو آدم به جا بگذاره

بعد ديدم كل قضيه اينه كه من مثل سگ دنبال يه رفتا رمعمولي و متعادل
ميگردم و تو اين فيلم اين رابطه به شكلي انساني تصوير شده.

خلاصه اينكه وسف العيش
نصفالعيش ..




تمت ...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

خوبیش اینه که کارهایی که برای همه روزمره هستن، برای ما حادثه شدن!ء
لابدً اگه یه روز بشینیم خونه و سریال ببینیم میشه خاطره ای واسه خودش.ء

10:22 PM  

Post a Comment

<< Home